عزيزا... سيفي در جريان بازديد از دومين نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال استان يزد در گفتگو با راديو يزد گفت: در چند سال اخير جوانان ايراني پيشرفتهاي خوبي را در عرصه ي رسانه هاي ديجيتال كسب كرده اند.


عزيزا... سيفي با بيان اينكه كشورها براي رسيدن به توسعه يافتگي و پيشرفت بايد در ميدان تكنولوژي ، ارتباطات و ديجيتال با همه به رقابت بپردازند گفت: امروز در جهان شاهد پيشرفتها و نوآوري هاي گوناگون هستيم كه در اين ميان ايران اسلامي نيز با تكيه بر دانش بومي جوانان خود توانسته با وجود مشكلات و چالشهايي به پيشرفتهاي چشمگيري در عرصه رسانه هاي ديجيتال كسب كند.
فرماندار با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اينكه يزد درالعلم و درالعباده است افزود: وجود اين نمايشگاه و عرضه دستاوردهاي محققان در اين زمينه بستر لازم را براي توسعه هر چه بيشتر شهر و استان يزد  فراهم مي آورد.
سيفي با تأكيد به اينكه رسانه هاي ديجيتال مهم ترين عامل براي انتقال فرهنگ و آيين ديني و ملي ما مي باشد تصريح كرد: نياز سنجي در اين زمينه و توليد محصولاتي كه مبتني بر ارزشهاي ديني و فرهنگي است مي تواند گام مهمي در جهت انتقال و گسترش اين فرهنگ هاي در سطح جهان برداريم..
وي خاطر نشان كرد: امسال محصولات ارائه شده  از نظر كمي وكيفي رشد قابل توجهي داشته و مردم نيز استقبال گسترده تري از اين نمايشگاه داشته اند.
سيفي در پايان ضمن از كليه كساني كه در امر برپايي اين نمايشگاه همكاري نموده اند تقدير و تشكر كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا